Namaste!!! - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Nico Faber - WaarBenJij.nu Namaste!!! - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Nico Faber - WaarBenJij.nu

Namaste!!!

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

19 November 2009 | Nepal, Pokhara

Hoi hoi,

Vanochtend nog een half uurtje lopen naar de bus om af te kicken. De bergschoenen kunnen nu opgeborgen en de slippers komen te voorschijn. Lekker chillen aan het meer van Pokhara waar we vanavond nog een culturele show hebben bij het eten. Eindelijk weer eens lekker heet gedoucht en de baard van een week afgeschoren! Het biertje waarmee ik heb afgepilst was trouwens lokaal Everest bier (zeer toepasselijk en best wel goeie pils). de flessen gaan per 0,6 liter dus dat schiet lekker op. Het feest met de crew was fantastisch en het afscheid emotioneel, wat zijn de Nepali toch vriendelijk en gastvrij. Vanmiddag op zoek naar de nodige soeveniers (fijne suggesties Frans!) hoewel ik ook onderweg al het nodige heb gekocht (is goedkoper dan in de meer massa toeristische steden als Pokhara en Kathmandu) en overal afdingen blijft een leuke sport! Morgen korte binnenlandse vlucht naar Kathmandu en daar hebben we nog druk programma voor bezoek aan diverse bezienswaardigheden. Waarschijnlijk zal ik niet meer de tijd hebben voor een berichtje dus wellicht weer in Singapore bij de tussenstop. Tot nu toe was alles een zeer bijzondere ervaring zeker voor iemand die nog nooit in Bhoeddistisch Hindoestaans land is geweest echt geweldig de spirituele sfeer hier! Vanaf deze plaats alvast iedereen bedankt (Dan ja Bath) voor de support en een welgemeend NAMASTE!!. See you all in the Netherlands!

• 19 November 2009 - 09:59

Frans Van Monique:

Ik rook al iets vreemd bij jouw vorige berichtjes: je had je nog niet fatsoenlijk kunnen douchen en waarschijnlijk gold dat ook voor de kleding!!

Ben blij voor jou dat het sportieve er voorlopig op zit en je de bergschoenen voorlopig aan de "wilgen" kunt hangen: heb je misschien zin om ooit samen een 6000m berg te beklimmen (staat nog bij mij op het verlanglijstje)? Ik lees dat het Everest bier prima gesmaakt heeft: ben benieuwd of jouw lichaam dat aankan!

Ik zou zeggen, rust lekker uit, trek de portemonnaie maar leeg tijdens het shoppen en ben blij dat jullie niet met de bus naar Kathmandu rijden maar het vliegtuig nemen.

Namaste ....

• 19 November 2009 - 15:26

Yvette Van Roermund:

hoi Nico, ik heb nog lang niet alles gelezen maar wat leuk te lezen dat je eerste ervaring met een Bhoeddistisch Hindoestaans land zo goed bevalt! Geniet nog lekker van alles

Groetjes Yvette

• 20 November 2009 - 08:12

Wop Faber:

hey gebroeder

goede reis terug en houd de onbeschrijfelije ervaring nog even goed ingepakt in je daypack

• 20 November 2009 - 08:54

Willy:

Fijn dat alles ZO goed is gegaan!! Ik geniet er enorm van.
    Nu lekker cultureel doen en naar huis vliegen.
    Geniet van alle laatste dingen en neem op je gemakkie afscheid van Nepal.
    Tot maandag, Willy

• 22 November 2009 - 12:23

Marion:

Geniet nog even van al het moois daar!